terça-feira, 3 de maio de 2011

Vermilion Pt2 - SlipknoT


Ela parecia vestida em tudo para mim
Constrangia-se através da minha vergonha
Todo o tormento e toda dor
Vazava por dentro e me cobria
Eu faria qualquer coisa para tê-la para mim
Só para te-la para mim

Agora eu não sei o que fazer
Eu não sei o que fazer
Quando ela me faz triste

Ela é tudo para mim
Um sonho pertubador
Uma canção que ninguém canta
A incapacidade
Ela é um mito que eu tenho que acreditar
Tudo o que eu preciso para fazer isso real é mais uma razão

Mas eu não sei o que fazer
Eu não sei o que fazer
Quando ela me faz triste

Mas eu não vou deixar isso crescer dentro de mim
Eu não vou deixar isso crescer dentro de mim
Eu não vou deixar isso crescer dentro de mim
Eu não vou deixar isso crescer dentro de mim

Coloco na garganta, sufoco
Rasgo em pedaços,
Eu não quero, não!
Eu não quero ser isso...

Mas eu não vou deixar isso crescer dentro de mim
Eu não vou deixar isso crescer dentro de mim

Ela não é real (eu não vou deixar isso crescer dentro de mim)
Eu não posso faze-la real (eu não vou deixar isso crescer dentro de mim).













this song is very special to me,''she'' will forever be my my 
addiction, my passion, my inspiration, my sad moments, my moments 
happy .. anyway my greatest memory. forever
sz
















                                                                          

Um comentário:

  1. He added: "We will still do family vacations and holidays as a family and really make that a focus for the kids. It sucks when life changes and something that you're used to, that you've been doing for 15 years, you try and not get Jordan Shoes For Sale rid of but you change. There's the unknown aspect .

    Healthy living includes taking New Air Jordan Shoes the steps needed to optimize Cheap Yeezy Shoes Sale one chances of surviving and thriving, like eating a healthy diet and exercising regularly. Questions relating to all aspects of health and living a healthy life are welcome here!Crossword PuzzlesCrosswords are Cheap Nike Air Force 1 word puzzles written in a numbered grid format. Clues are given by number for across (left to right) and down (top to bottom).

    If it were up to him, he'd Coach Bags Clearance Ray Ban Outlet go casual all the time. "I grew up on a farm in the woods in Nova Scotia, chopping wood, and never even owned a suit until shit, I was 29 when I bought my first one," Nike Air Force 1 Cheap Outlet he says. "It's ironic that that'swhat I'm MK Outlet running around in all day on the show.

    ResponderExcluir